לידים לעסק שלך

הכתבה שאנשי ה-SEO היו מתים להעלים מהרשת !!! 

זו השיטה שתביא לעסק שלך ים של "לידים" בלי לזרוק  כספים ל"מקדמים" ו"מומחים" 

יותר ויותר בעלי עסקים קטנים ובינוניים נעזרים בשיטה חדשה, פשוטה וזולה שמסייעת להשיג "לידים" מדויקים ולהגדיל את קהל הלקוחות שלהם. כך וידאו פשוט שלא דורש השקעת זמן, מאמצים ואמצעים, מוציא משממון עסקים קטנים שמרגישים היום כמו חברות ענק, ועוזר להם להשיג ים של לקוחות חדשים. דורון, בעל חנות תבלינים מהשרון, מספר על ה"פלפל" שהקאשטיוב הכניס לו לחיים

"קח פלפל שחור, תוסיף פפריקה חריפה, ג'ינג'ר וצ'ילי, תערבב אותם יחד ותאכל נקי, אף אחד לא יכול על דבר כזה, אתה עף. ככה בערך מרגיש לי הבוסט שעשיתי לעצמי לעסק. וידאו אחד קטן שהביא לי הרבה לקוחות, הטיס לי את העסק גבוה למעלה, ושינה את כל מה שחשבתי עד אז על ניהול והצלחה". דורון, בעל חנות תבלינים, ניהל עסק משפחתי וחביב, ולא תיאר לעצמו מה וידאו אחד קטן יכול לעשות עבורו.

כל בעל/ת עסק רוצה לקוחות. ואם לדייק – חייב! הוא גם יודע שמלאכת השיווק, שמטרתה להזרים לקוחות ותיקים וחדשים לעסק, דורשת המון השקעה של זמן וכסף. חברות טייקוניות גדולות ערוכות לזה עם תקציבי עתק שמאפשרים פרסום שוטף שמביא לקוחות והכנסות. ומה עם כל העסקים הקטנים והבינוניים? האם נגזר גורלם להיבלע בגלל שאין להם את תזרים המזומנים הנכסף?

אז מתברר שלא! ולפעמים דבר אחד קטן ופשוט יכול לסדר הכול. גוגל הוא הלב הפועם של עולם האינטרנט. כאשר לעסק יש אתר, הוא חייב שתהיה בו תנועה, ודרכו יגיעו "לידים" מתעניינים, שהם הקהל הפוטנציאלי שלך, וההכנסות הצפויות שלך. אתר אינטרנט של עסק יכול לעמוד שנים בשיממון אם לא ידאגו לקדם אותו בגוגל. אם פעם חשבנו שכדי להתקדם בגוגל צריך מומחים שמשלמים להם תעריף גבוה, אז כיום קיימת שיטה עוצמתית ופורצת דרך, במחיר מצחיק, שהוציאה הרבה עסקים קטנים ובינוניים מ"אלמוניות", והביאה אותם היישר לאור הזרקורים – לתוצאות חיפוש גבוהות בדף הראשון בגוגל.

שם השיטה הוא קאשטיוב – וכן, מדובר בשילוב של קאש ויוטיוב, מאחר ומדובר בשיטה המסייעת לעסק להשיג עוד לקוחות ולהרוויח יותר קאש וכסף בזכות יוטיוב. זה פועל כבמטה קסם. מדובר בוידאו קטן שמכינים עבור העסק, ועולה ביוטיוב עם מילות חיפוש מדויקות שאותו עסק צריך (מאמן אישי מהשרון, מאלף כלבים מהגליל, חשמלאי מבאר שבע, אופניים בטבריה, מעצב פנים מירושלים, וכו'). הוידאו מכוון את הגולשים לאתר של אותו עסק, והשוס הגדול הוא שאותו וידאו שבו נמצאים כל פרטי העסק ממוקם בדף ראשון בגוגל, מה שמאפשר לעסק קטן ליהנות מעבודה שוטפת, לקפוץ ולהצליח לפעמים הרבה הרבה מעבר לגבולות שתכנן. מיקום גבוה בגוגל מסייע לעסק לחשיפה המקומית, ולהגדלת מספר הלקוחות מהאזור, אבל גם פותח את האפשרות לגדילה נוספת מחוץ לאזור, עם קהל יעד חדש ומחשבות להתפתחות עסקית שאולי הוא בעצמו לא חלם עליה.

כשבעל עסק שכונתי מתחיל להרגיש כמו "סלב"

מזה חמש שנים דורון, 41, מנהל חנות תבלינים משפחתית נעימה וצנועה בהוד השרון. אחרי שנים שעבד בה עם הוריו, כשהם הגיעו לגיל מבוגר החליטו שהגיע הזמן להעביר את ה"מפתחות" לילד החרוץ. דורון המשיך לעבוד ולנהל אותה במסירות ובאהבה, כפי שעשו הוריו בשלושים השנים האחרונות. מדי פעם דאג למודעות קטנות במקומון, או קצת שלטים באזור. הלקוחות הגיעו מהשכונה, וקצת מסביבה, ובין לבין הוא ישב וחיכה ללקוחות נוספים. לפני שנתיים החליט להקים אתר, שדרכו קיבל טלפון מקרי של לקוח חדש בערך פעם בחודש. גם מקדמי אתרים ששילם להם סכום נכבד לא שיפרו את המצב בהרבה.

ואז לפני כשנה שמע על הקאשטיוב, במקרה, דרך חבר טכנאי מחשבים שהעסק שלו התרחב משמעותית בעקבות אותה שיטה. בלי הרבה עבודה או מאמץ, ובהשקעה כספית קטנה (נמוכה בהרבה ממה ששילם למקדמי האתרים), האתר של חנות התבלינים הנעימה שלו החל לזכות בטראפיק. דורון מסביר: "שמעתי על שיטה שבעזרת סרטון בעצם מביאה את האתר שלי לחיפוש גבוה בגוגל, ולא דורשת הרבה. הייתי קצת רעב לשינוי, ולכן בלי להבין הרבה פשוט פניתי למי שעוסקים בתחום שארגנו לי את הוידאו שהם מכינים ומתחזקים. התחלתי לקבל טלפונים של לקוחות חדשים. הטלפון בחנות שהעלה אבק פתאום נהיה פעיל. התקשרו אליי עם שאלות – על תבלינים שונים ונדירים, ביקשו עצות לשימור התבלינים, להתאמת תבלינים לתבשילים. התחלתי להרגיש פופולארי, סלב, ולא רק בשכונה", הוא צוחק. "המטלפנים הגיעו בעיקר מכל אזור השרון. אנשים רצו לרכוש אצלי. התחילו להגיע הזמנות, ונהיה צורך אמיתי לתת מענה למבוקשם. בהתחלה נסעתי עם האופנוע, משנע שקיות עמוסות בתבלינים ובמוצרים לפה ולשם. כשזה המשיך לגדול התחלתי להיעזר בשליח, לפי הצורך. אחר כך העסקתי שליח נוסף בחצי משרה קבועה. עכשיו הוא שליח במשרה מלאה, ויש לי גיבוי של שליח אחר למקרה שאני צריך תגבור. אני מקבל הזמנות בטלפון מפתח תקווה בדרום, כפר סבא, רעננה, ועד למושבים של לב השרון שממוקמים צפונית לרעננה".

את האפשרויות שסרטון יוטיוב קטן פתח בפניו הוא לא צפה מראש. החזון והאופק העסקי של דורון השתנו לחלוטין. מחנות שמציעה תבלינים טריים ועוסקת בקלייה של פיצוחים וקפה, בשנה האחרונה הגדיל מאוד את מחזור ההכנסות החודשי של העסק, כיוון שגילה שוק חדש של צעירים – ספורטאים, נשים בהריון, ואנשים עם בעיות רפואיות שונות שמחפשים אינפורמציה ורכישה דרך האינטרנט בעיקר לתוספי תזונה ומוצרים טבעיים שונים. אצלו הם מוצאים מענה כולל לתפריט הבריאותי שהם מחפשים, והכול התחבר. דורון: "הגדלתי את הכנסותיי פי 3. זה לא קרה בבום. בהתחלה רק הגדלתי קצת. בהמשך הכפלתי. והעלייה המשיכה ולא פסקה. למדתי להתייעל ולהתאים את עצמי ואת העסק שלי לביקוש. להוסיף עוד עובדים, עוד כמה ספקים, כי זה פשוט פשע לא להיעתר ולעוף על כל ה'לידים' החדשים שמגיעים אליי, ושהופכים ללקוחות קבועים, כי בסופו של דבר גם אם קצת גדלנו, זה קודם כל עסק שמנוהל באהבה עם המון נשמה".

מקדמי האתרים ומומחי ה-SEO אוכלים את עצמם

הקאשטיוב היא תופעה שמיטב מקדמי האתרים ומומחי ה-SEO והמדיה לא צפו ולא ראו אותה באה, ויש להניח שהם אוכלים את עצמם שלא הם גילו אותה. זוהי שיטה מצליחה מאוד שפיתח כריש אינטרנט ישראלי, שבצורה מתוחכמת מצליחה לגרום לוידאו פשוט ביוטיוב, שמקושר לעסק, להגיע לתוצאות גבוהות בחיפוש בגוגל. השוס, שבעוד הקידום המסורתי והידוע בגוגל דורש הרבה משאבים כספיים, השיטה הקטנה הזאת גם עוקפת אותו בפינה וגם זולה, ולכן יכולה לעזור במיוחד לבעלי עסקים קטנים ובינוניים שאין להם את האמצעים לבלוט מול הגדולים. וכן, בהחלט אפשר להבין ששיטה כל כך ממזרית יכולה לצמוח רק במחוזות ה"חוצפה" הישראלית.

שיטת הקאשטיוב, היא למעשה SEO, אבל בוידאו. היא מקדמת עסקים בגוגל באמצעות ניצול כוחו הרב של הוידאו בעולם האינטרנט. אבל לא להתבלבל – קטע הוידאו המדובר אינו דורש כמעט השקעה. מדובר בסרטון פשוט שכל "ילד" יכול ליצור בכמה דקות. לא צריך להיות שפילברג או טרנטינו וגם לא בן זיני או אשלי בקשי ווקסמן.

ומדוע סרטון אחד קטן ופשוט מצליח כל כך? הוידאו הוא המלך של עולם האינטרנט כיום. כי הכול מתרחש סביבו. ענקיות האינטרנט משקיעות משאבים בקידום תכני הוידאו שברשותן. פייסבוק מקדמת באופן גורף תכני וידאו שעולים אצלה, הסטורי באינסטגרם הוא זירה עם צפיות מטורפות, וגם גוגל הגדולה, שרכשה את יוטיוב, מקדמת את קטעי הוידאו של יוטיוב באופן אקטיבי ויזום בתוצאות החיפוש שלה.

מלחמת הענקיות של פייסבוק וגוגל, שנמשכת באופן מתמיד, היא בדיוק הטריגר שמקפיץ את שיטת הקאשטיוב קדימה. בגלל שפייסבוק וגוגל במלחמה על תשומת לב הגולשים, וקטעי הוידאו שמופיעים אצלן עומדים במרכז הזירה, מפתחי שיטת הקאשטיוב למעשה באו וניצלו את המומנטום האדיר הזה, ומצליחים באמצעות טריקים פשוטים לקדם בקלות סרטוני וידאו תמימים שהם מעלים ליוטיוב. את הסרטונים, שממוקמים בטופ תוך זמן קצר, מקשרים לעסק מקומי – מאמן כושר מהעיר X, סוכן ביטוח מאזור Y,  נגר אמנותי שיושב בסביבה Z, או כל עסק אחר. כך שיטה ממזרית ופשוטה מנצלת מאבק כוחני של הענקיות לתועלתה, ולטובת כל עסק קטן.

הוידאו עולה, סופרים עד 3, והקסם קורה

הקאשטיוב לא מצריך מאמצים וצעדים רבים, ומכאן העלות הזולה שלו לכולם. זה מתחיל כאשר מפעילי השיטה מכינים סרטון וידאו פשוט, ודואגים להעלות אותו לדף ראשון בגוגל תוך ימים ספורים בעזרת סדרת פעולות מדויקות. בעל עסק שרוצה לראות את עצמו ממריא, יוצר עימם קשר ומבקש לעבוד עם השיטה. כעת, מקשרים את הוידאו לתחום העסק שלו ולאזור הגיאוגרפי ויוצרים את מילות החיפוש המתאימות – נגיד "צימר בגולן" –  כשבוידאו עצמו מופיעים כל פרטי העסק. ברגע שזה קורה, נשאר לבעל העסק רק לנשום, לשבת ליד הטלפון, לספור עד 3…. ואז הכול קורה.

מדובר בשיטה חדה וממוקדת, שעובדת עבור בעלי העסקים. כי כאשר הוידאו עם פרטי העסק שלך עומד מוכן בפיסגה בתוצאות חיפוש בגוגל של "בית דפוס בחיפה", או "חנות למזון לבעלי חיים באשדוד", אז אתה יודע שיגיעו אלייך, ומבין את ההזדמנות – שבמקום לשפוך "ים" כסף על מודעות ופרסומים וקידום אתרים, אפשר לשלם סכום קבוע וצנוע לחודש על וידאו שיצרו עבורך, ולשלוט בגוגל. מדובר ב"דמי שכירות" צנועים ביחס למחירי הנדל"ן המפחידים בארץ ולתמורה העצומה שהם מביאים.

עסקים קטנים ובינוניים ששמעו על הקאשטיוב כבר מגלים עניין רב בשיטה, ורבים הצטרפו ונהנים מגידול ברווחים. אלה שלא שמעו, חייבים להכיר, כי זו הדרך היחידה שלהם להצליח מול הגדולים. בין אם העסק מדשדש, ובין אם העסק מצליח לשרוד בכבוד, יש מקום לפרוץ גבולות, להתפרנס בכבוד ללא דאגות, ואפילו לגדול.

יתרונה הגדול של השיטה, שהיא הכי פשוטה וזולה עבור העסקים שכבר נהנים ממנה. היא לא דורשת יותר מלדעת ללחוץ כמה אנטרים, וכאן זה מסתכם. וידאו פשוט שהכינו בשבילך במחשב, בזמן מינימאלי בהשקעה זעומה, ושדאגו לקדם לפסגה במהרה, עושה עבורך את כל העבודה.

בעלי עסקים שהיום כבר מבינים עד כמה להיות בגוגל זה כל מה שהם צריכים, נהנים מגדילה משמעותית בהכנסות רק בזכות העובדה שאנשים שלא הכירו אותם קודם מאתרים אותם בקלות ונחשפים אליהם ולעסק שלהם, שפשוט התחבא עד אז בין כל כך הרבה מתחרים. הקאשטיוב הוציא אותו לאור.

פשוט וזול – אבל עובד בגדול

שיטת הקאשטיוב הביאה את בשורת המהפכה האמיתית לעסקים הקטנים כי יצרה תשתית שמאפשרת להם ליהנות מהכנסות גבוהות. היא כאילו נולדה עבורם, כי בזכותה גם עסק מקומי קטן יכול להגיע לתוצאות ראשונות בגוגל ולנצח את ענקיות עולם העסקים. כך אפשר סופסוף לשמוח באמת כשמבינים שגם משהו פשוט וזול עובד בגדול.

רוצה שגם העסק שלך יתחיל לעבוד – תרתי משמע – עם קאשטיוב? איך מגיעים לזה? כיום, עם גדילת התחום, והביקוש בגלל ההצלחה של קאשטיוב, ישנן באינטרנט פלטפורמות מיוחדות וזירות שמפגישות בין בעלי עסקים לקאשטיוברים שמכינים קטעי וידאו שממוקמים גבוה. בעלי העסקים שוכרים אותם, נהנים מהרבה יותר שיחות נכנסות, ומגדילים לקוחות והכנסות. בעל עסק יכול ללמוד את השיטה וליישם אותה בעצמו, או שהוא יכול לשכור את הוידאו,  במחיר זעום ביחס לתוצאה שהוא מפיק ממנו, לסמן V על קטגוריית השיווק, ולשכוח מהדאגות של "מה יהיה עם העסק".

לאלו שהנושא מסקרן אותם, וכבר חושבים ושוקלים, אז הנה טיפ חשוב מבעל עסק שכבר הצליח – דורון, מיודענו מהתבלינים, שהוסיף את הפלפל שלו לעסק, מגיש חומר למחשבה: "אני התחלתי לעבוד עם קאשטיוב ללא הכנה מוקדמת למה שעומד לקרות, ולכן אני ממליץ בחום להתכונן נפשית ופרקטית לשפע שעומד ליפול עלייך, למבול של טלפונים כמו במרכזיה, להרבה הזמנות ופעילות. אתה צריך להתכונן לזה, העסק שלך צריך להתכונן לזה, כי ברגע שתתחיל, העסק שלך לא ייראה אותו דבר. הוא יעוף קדימה".

רוצים להכיר עוד קצת? מידע על הקאשטיוב, השיטה שמביאה את העסק שלך לחשיפה כמו של כוכב רשת עם עשרות K עוקבים, בלי השקעה ומאמץ, ומזרימה אלייך לקוחות ואפיקים חדשים, בלינק הבא.

שתפו את הפוסט

גלילה לראש העמוד