שיווק שותפים באמצעות וידאו

כמה כסף אפשר לעשות מנכסים דיגיטליים?

"אין דבר העומד בפני הרצון" מספר לנו הפתגם, אולם כולנו מרגישים, שדווקא בתחום של גובה ההכנסה החודשית, יצירת רווחים ואפיקי התעשרות – הרצון שלנו להגדיל את ההכנסה לא מתממש. מי שחושב שגובה ההכנסה תלוי באופן ישיר בכמות השעות שהוא מוכן לעבוד בהן – טועה טעות מרה, ואולי האמונה הזו היא זו שמגבילה אותו. האמת היא, שאכן אין דבר העומד בפני הרצון – אולם ישנן דרכים להפוך את אותו החלום של הכנסה גבוהה הרבה יותר למציאות. הדרך היעילה, המהירה, והנוחה ביותר היא יצירה של נכסים דיגיטליים, שיהוו אפיקי הכנסה פסיבית באינטרנט. כמה אפשר להרוויח מכל נכס דיגיטלי? כל המידע, הפרטים, וגם איך עושים את זה – במאמר שלפניכם.

נתחיל בהתחלה – מהו נכס דיגיטלי?

נכס דיגיטלי הוא פלטפורמה מעל רשת האינטרנט שיש לה ערך. הערך של אותו נכס מגיע מהרווחים שהוא מפיק – בדרך כלל גם לגולשים וגם לבעליו.

נכס דיגיטלי עשוי להיות אתר אינטרנט, חשבון ברשת חברתית, ערוץ תוכן ביוטיוב, או כל כלי אחר, המרכז תנועה, עניין ומעורבות של גולשים מרובים. הוא נחשב נכס – רק אם הוא מעורר עניין ותנועה. אתר אינטרנט שאין לו מבקרים או ערוץ תוכן ביוטיוב שאין לו צפיות – אינו נכס דיגיטלי (אבל הוא יכול להפך לכזה).

איך מזהים נכס אינטרנטי רווחי?

על מנת שישגשג ויצליח, גם נכס דיגיטלי נדרש לתחזוקה, טיפוח, ותשומת לב. ההצלחה של האתר שיצרתם או הסרטון שצילמתם והעליתם ליוטיוב, תלויה בשני גורמים עיקריים:

  1. מהו התוכן שיצקתם לנכס האינטרנטי שלכם? האם הוא מעניין? האם הוא מצולם בצורה איכותית? מהו הערך שהגולש מקבל ממנו? האם הוא נבדל באופן משמעותי מתכנים אחרים? האם הוא מוגש בצורה ברורה? האם הוא בעל איכויות "ויראליות"? או במילים אחרות – למה שהגולש יבחר מלכתחילה "להיכנס אליכם הביתה", ואף יותר מכך, כיצד אתם יכולים לגרום לו להישאר? 
  2. איך קידמתם את הנכס שבניתם? האם תכננתם מראש את הנכס האינטרנטי שלכם מתוך מחקר שוק וחקר ביטויי מפתח? האם בחרתם בערוץ שיווק או קידום כלשהוא עבור הנכס הדיגיטלי שלכם? שיווק נכון של הנכס האינטרנטי שלכם, מתוך אסטרטגיית קידום ושיווק מתוכננת בקפידה ולאחר מחקר השוק שאתם פועלים בו – הוא זה שיוביל את הנכס הדיגיטלי שלכם להצלחה.  

יכולת ההמרה של גולשים ללקוחות של ממש, כמו גם האפשרות ליצור שותפויות עם חברות פרסום שיבחרו דווקא בנכס שלכם כפלטפורמה להעברת המסרים שלהם, תלויה בתנועה שהנכס מייצר. הדרך לגרום לטראפיק של הנכס לעלות עם הזמן חייבת, אם כן, לעבור דרך השקעה ראשונית בתוכן ברמה גבוהה, ובקידום שלו בדרך המתאימה.

בשורה התחתונה – כמה כסף עשוי נכס דיגיטלי לייצר עבורכם?

החזון האופטימי ביותר של מי שמתחיל את דרכו בעולם הנכסים הדיגיטליים, הוא להישען לאחור על הכורסה בסלון, ולצפות בסכומי עתק של כסף שזורמים לחשבון הבנק שלו ללא מאמץ. עם זאת, חשוב להבין כי גובה ה"תקרה" שאליה יגיע נכס אינטרנטי, מוצלח ככל שיהיה, תלוי הן ביסודות שעליו הוא נבנה, והן ביכולת לזהות הזדמנויות הנקרות עם הזמן ולנצל אותן באופן מיטבי.

בקורס קאשטיוב תלמדו כיצד להפוך את ערוץ התוכן שלכם ביוטיוב לנכס דיגיטלי רווחי, המתוכנן היטב ומספק שפע של הזדמנויות ליצירת רווחים באינטרנט באופן שוטף, יציב, ואפילו – כזה שהולך ועולה. הקורס יחשוף בפניכם את כל הסודות, החל מחקר השוק ואיתור תחומים הטומנים הזדמנויות לרווחים – וכלה מיצירת הכנסה על ידי עבודה עם בעלי עסקים שיתעניינו בתכנים שלכם. פנו אלינו, ונשמח לספק לכם פרטים נוספים.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

גלילה לראש העמוד